Thursday, August 9, 2018

ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ


در یک کسب و کار آنلاین یا پلتفرم آنلاین که به کمک بیزینس آفلاین یا دیجیتال آمده است، اهمیت ایمیل مارکتینگ معمولا زیاد است، چرا که می تواند ارتباط قوی و موثری با مخطبان هدف، مشتریان و همکاران شما در هر کسب و کاری برقرار نماید. لذا به همین دلیل است که هیچ گاه نباید ایمیل مارکتینگ را در استراتژی های دیجیتال مارکتینگ و تجارت الکترونیک برای رشد برند و افزایش فروش و … فراموش نمود. شاید شما مطالب زیادی در مورد ایمیل مارکتینگ در سطح داخلی و خارجی شنیده باشید یا حتی چندین سال در این زمینه تجربه هایی کسب نموده باشید؛ ولی هیچ وقت به انتهای این مسیر نمی رسید چون اولا ایمیل مارکتینگ یکی از شاخه های دیجیتال مارکتینگ می باشد و منظور تنها استفاده از ابزار ایمیل برای تبلیغات نیست! دوما ایمیل مارکتینگ با پارامتر های زیادی نظیر نرخ تبدیل لینک های ارسالی و … از یک طرف، و از طرف دیگر اعتبار پلتفرم یا آی پی دامنه ارسالی آن می باشد که 

ایمیل مارکتینگ

No comments:

Post a Comment